Verzending & levering

We proberen het bestel- en leveringsproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je echter nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.

verzendkosten

Wij betalen de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.

Je bestelling verzenden

De perfecte look gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Hieronder vind je de gemiddelde levertijden voor al onze pakketten:

- Nadat je je bestelling hebt geplaatst, hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om deze te verwerken. Doordeweeks duurt dit één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.

- Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt het gemiddeld 4 tot 6 werkdagen voordat deze wordt bezorgd.

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je al na een paar dagen zien wanneer je pakket aankomt. Je ontvangt per e-mail je persoonlijke trackingcode, waarmee je je bestelling kunt volgen via onze trackingpartner. Op onze Track & Trace-pagina kun je zien hoe dit werkt.

Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je te allen tijde telefonisch contact met ons opnemen. Ons serviceteam helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.

Levering van je bestelling

Wanneer je bestelling wordt geleverd, kun je genieten van je bestelling! Er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Ga dan naar deze pagina.

Defect product?

Dat is erg jammer! Helaas kan het gebeuren dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. In dat geval leveren we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen we helaas geen geld teruggeven. Gaat het de tweede keer mis? Dan betalen we het volledige aankoopbedrag terug.

Iets bestellen

Het bestelproces bij OaseMode is heel eenvoudig. Eerst ga je naar de productpagina en voeg je het gewenste product toe aan je winkelmandje. Klik hiervoor op de knop "In winkelmand".

Hier is het belangrijk dat je controleert of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is, klikt u op het veld "Doorgaan naar kassa". Op de informatiepagina moet je de juiste adresgegevens invoeren. Controleer of alle gegevens juist zijn. Als deze gegevens correct zijn ingevuld, kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.

Op de pagina "Verzenden" kunt u de ingevoerde adresgegevens nog eens controleren. Hier staat ook dat elke zending volledig gratis wordt verzonden. Als blijk van onze waardering voor onze klanten betalen we altijd de verzend- en leveringskosten. Je kunt nu verdergaan door op de knop "Doorgaan naar betaling" te klikken.

Je kunt kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden. Bij Oase-Mode.de zijn alle betaalopties SSL-gecodeerd, wat betekent dat je altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.

  • Visa
  • Ideal
  • Bancontact
  • Mastercard
  • American Express

Zodra je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, klik je op de knop "Bestelling afronden", waarna je wordt doorverwezen naar de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de betreffende pagina om je bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen hebt met je bestelling, kun je te allen tijde contact met ons opnemen.

We proberen het bestel- en leveringsproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je echter nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.

✉️ - team@corsea.nl
💬 - Veelgestelde vragen
📱 - +31658016254