Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Corsea Mode de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier aan u leveren. Daarom kan de levering iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-3 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd is ongeveer 4-6 werkdagen in Nederland.


De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heb je 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke leverdatum en je bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: team@corsea.nl

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Als je bij Corsea Mode bestelt, profiteer je altijd van gratis verzending.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Corsea Mode biedt altijd veilige betalingen. We gebruiken de meest gebruikte betalingsprovider in Nederland en België: 

  • Ideal
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard

Ik mis een aantal producten, hoe kan dat?

Sommige bestellingen worden in aparte pakketten verzonden vanwege gewichtsbeperkingen. Om de kwaliteit van de producten te garanderen, kunnen de producten die je bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Als je meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, is het mogelijk dat de producten niet op hetzelfde moment worden geleverd.

Maak je geen zorgen, je bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

Helaas kan het gebeuren dat je bestelling beschadigd raakt tijdens de levering. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar team@corsea.nl Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze bij je e-mail te voegen.


Stuur het artikel nog niet terug zonder foto's met ons te delen. We kunnen dan helaas geen passende oplossing voor je vinden. Onze klantenservice zal je bericht zo snel mogelijk behandelen en samen met jou naar de beste oplossing zoeken.

Dit gebeurt als je het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of je het artikel niet meer wilt.

Neem eerst contact op met onze klantenservice (team@corsea.nl). Wij zullen kijken wat voor jou de beste oplossing is. Als het niet lukt, betaal je alleen de verzendkosten voor het terugsturen van het product naar ons.


Heb je nog vragen?

team@corsea.nl